×

Vragen & Antwoorden

Update: 12-01-2021

Is Multifit geopend?
Nee helaas, op dit moment zijn wij gesloten op last van het RIVM tot en met 9 februari. Wel zijn wij telefonisch bereikbaar om je te woord te staan van maandag t/m zaterdag van 09:00 tot 11:00 uur en van maandag t/m vrijdag van 19:00 tot 21:00 uur.

Kan ik materiaal huren tijdens deze lockdown?
Ja, dat kan! We starten met de verhuur van Xcore buizen en Barbell sets (stang, 2x 5kg, 2x 2,5kg en 2x 1,25 kg schijven).
De eerste verhuur periode liep tot 13/1/21. Nu de lockdown verlengd wordt kun je opnieuw kiezen om het gehuurde materiaal langer door te huren voor dezelfde prijs als de eerste periode.
Xcore voor € 10,- (borg € 45,-) tot 08/02/21 en Barbell set voor € 15,- (borg € 80,-) tot 08/02/21. Interesse? Klik hier en geef door wat je wil.

Wil je geen gebruik meer maken van de verlenging dan verzoeken je vriendelijk om de materialen voor 14/01/21 in te leveren op de locatie waar je het materiaal gehuurd hebt.
De eerste huur periode was:

  • Xcore is te huur voor € 10,- tot uiterlijk 13/1/21 (borg € 45,-)
  • Barbell set is te huur voor € 15,- tot uierlijk 13/1/21 (borg € 80,-)borg


Welke faciliteiten bieden jullie nu aan tijdens de lockdown?
De club is dicht, maar onze dienstverlening is wel beschikbaar. Vooral in deze tijd is blijven bewegen cruciaal en Multifit wil zijn maatschappelijke bijdrage daar volop in blijven leveren. Sterker nog, we hebben onze dienstverlening nog persoonlijker en nog meer maatwerk gemaakt.
We bieden Multifit TV aan. Hiermee train je thuis met onbeperkte toegang tot meer dan 100 video’s en volg onze groepslessen via livestream.
Kijk hier voor alle service en diensten die Multifit biedt tijdens de lockdown.

Ik wil graag meedoen met een live stream groepsles, kan dat?
Ja, dat kan! Ben je klant van Multifit, dan kun je via de Mywellness-app je gewenste les reserveren. Klik voor meer informatie over Multifit TV.

Kan ik livestream lessen afspelen via mijn tv?
Ja dat kan! Synchroniseer eerst je telefoon of tablet met je tv, vervolgens open je de Mywellness App en volg de livestream les. On Demand video's zijn direct vanuit de video's te streamen naar jouw tv. Check de video hoe dit werkt. Hier voor Apple gebruikers en hier voor Andriod gebuikers.

Ik krijg geen beeld en/of geluid bij de livestream lessen?
Wat vervelend. Waarschijnlijk staan jouw instellingen in Mywellness App niet goed en heb je geen toestemming gegeven om microfoon en camera te gebruiken. Check de video hoe je dit oplost. Hier voor Apple gebruikers en hier voor Andriod gebuikers.

Waar kan ik het groepslesrooster vinden?
Klik hier voor het actuele rooster.

Hoe moet ik de Mywellness-app downloaden en installeren?
Klik hier voor uitleg en het stappenplan.

Heb je nog geen actief account, klik als je lid bent bij Multifit Tilburg of Multifit Hilvarenbeek start direct met aanmelden. Download daarna de 'Mywellness' app in jouw store hieronder of scan direct de QR-code. Klik voor de korte video van Tjeerd hoe de app werkt en waar je het rooster kunt vinden.

Krijg ik mijn lidmaatschapsgeld terug tijdens deze lockdown van 5 weken?
Wij hebben twee voorstellen ter compensatie, waaruit je kunt kiezen.

Het 1e voorstel is:
Jij steunt Multifit, je betaalt gewoon door. Als je voor deze keuze kiest hoef je niets te doen. We bedanken je hartelijk als je voor deze optie kiest.

Het 2e voorstel is:
Je betaalt gewoon door, maar krijgt over de periode van 15 december 2020 tot 9 februari 2021 (8 weken), het volledige betaalde contributiebedrag terug in de vorm van een tegoed.
Het tegoed wordt verspreid over 4 betaalperiodes na de lockdown. Bijv. je betaalt per 4 weken € 48,- dan heb je een tegoed opgebouwd van € 96,-. Zodra de club weer open is wordt er op 4 betaaldperiodes € 24,- in mindering gebracht op de € 48,-. Je betaalt dan 4x € 24,-.

Als je voor de 2e optie kiest, klik hier

Kunnen jullie het lidmaatschap niet gewoon bevriezen?
Op basis van de huidige situatie kunnen we jouw lidmaatschap helaas niet zomaar bevriezen. Voor bevriezen van je lidmaatschap gelden dezelfde voorwaarden als altijd. Je kunt die terugvinden in onze Algemene Voorwaarden op onze website.

Ik wil mijn lidmaatschap bij Multifit per direct opzeggen, kan dat?
Wat jammer om te horen dat je jouw lidmaatschap op wilt zeggen! De huidige situatie is volgens onze Algemene Voorwaarden geen geldige reden om jouw lidmaatschap per direct op te zeggen. Wij hanteren de reguliere opzegvoorwaarden:

  • Als het bindende termijn van je lidmaatschap is afgelopen, kun je je lidmaatschap stopzetten met 1 maand opzegtermijn
  • Is de bindende termijn van je lidmaatschap nog niet afgelopen, dan kun je helaas niet opzeggen.

Mijn vraag staat er niet bij, hoe kan ik antwoord krijgen op mijn vraag?
Begrijpelijk dat je vragen hebt, omdat het voor iedereen een uitzonderlijke situatie is, hopen wij op jouw begrip. Klik en mail je vraag en we komen zo snel mogelijk bij je op terug.

Wat zeggen anderen?

Gemiddeld geven klanten Multifit Hilvarenbeek 5 van de 5 sterren!
Privacycentrum | Copyright by Multifit Hilvarenbeek